ПриватБанк відключив мобільний номер клієнта, який хотів здійснити платіж через Приват24. Йому не вдалося провести необхідну операцію через збій у системі, яка відмовлялася підтверджувати номер телефону, прикріплений до входу в мобільний додаток. Про це обурений клієнт повідомив на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
Клієнт ПриватБанку заявив, що користується послугами цього банку не перший рік. Однак, з 2019 року якість роботи фінустанови помітно погіршилася.
За його словами, залучити клієнтів користуватися послугами банку зараз не просто, а утримати їх ще важче.
"Працівники ПриватБанку думають, що вони єдиний банк в Україні", - додав незадоволений клієнт.
У свою чергу, представники банку пообіцяли детально розібратися в ситуації і вирішити проблему.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк заблокував картку українки, яка хотіла пожертвувати гроші на лікування хворої дитини. При спробі переказу коштів, банк зобов'язав клієнтку зв'язатися з оператором для підтвердження платежу, але навіть після цього її переказ не був підтверджений.
Нагадуємо, за останні два місяці з державного ПриватБанку його клієнти вивели приблизно 137 мільйонів доларів і 27 мільйонів євро.