ПриватБанк зняв з клієнта при переказі коштів більшу комісію, ніж було зазначено на екрані банкомату. Замість 31 грн з рахунку клієнта списали 200 гривень, на що він поскаржився у відгуках на сайті Мінфіну, звинувативши фінустанову у черговій афері.
"Добрий день. При переказі коштів в терміналі ПриватБанку на свою дебетову карту з кредитної була списана сума більш ніж 200 грн, але на терміналі була вказана 31,64.Прихована комісія від банку, яка не показана кліенту спочатку, Тому Приватбанк свідомо і просто нагло обманює клієнта! Співробітники не компетентні та не можуть надати коректної консультації. Банк який маніпулює та наживається на своїх клієнтах", - повідомив розлючений клієнт ПриватБанку і Приват24.
Працівник служби підтримки ПриватБанку відповів клієнту, що комісія при переказі коштів з картки «Універсальна» на Картку для виплат складає 4,5% (з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат).
Нагадаємо, ПриватБанк відмовив клієнтові у збільшенні кредитного ліміту по карті і тому клієнт вирішив розірвати співпрацю з банком.
Раніше повідомлялося, що у клієнтів ПриватБанку виникли проблеми з онлайн-оплатою товарів і послуг через Приват24.