Клієнт державного ПриватБанку В'ячеслав Бугорский, який став жертвою шахрая, поділився своїм досвідом "співпраці" з нечесними на руку "підприємцями", що авансом вимагають гроші у довірливих українців і згодом просто зникають. Свою історію клієнт ПриватБанку розповів на одному зі спеціалізованих форумів.
Клієнт повідомив, що його дружина ще 13 березня перевела на карту 4149 4378 6156 6725 ПриватБанк одержувачу Землянченку Андрію Сергійовичу 2 640 грн за оформлення документів.
Виконавець обіцяв зробити свою роботу за 2 місяці й тривалий час сторони договору підтримували зв'язок. Однак ближче до відповідної дати чоловік раптом припинив відповідати на дзвінки і виходити на зв'язок.
Обдурений клієнт уточнює у ПриватБанку, чи є в нього шанси повернути свої гроші. У той же час він не має ілюзій щодо щасливого вирішення свого питання.
"Мені дуже хочеться, щоб людина не залишилася безкарною. І припинити практику наживатися обманом на довірливих клієнтах", - пише В'ячеслав Бугорский.
У свою чергу в прес-службі ПриватБанку відзначили, що фінансова установа зацікавлена, щоб клієнти не страждали від шахрайських дій зловмисників і завжди працює спільно з правоохоронними органами для їх розшуку та затримання.
Однак у даній ситуації ПриватБанк обмежений у своїх можливостях, констатує прес-служба.
"Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися у правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим згідно з чинним законодавством запитом усю необхідну інформацію", - роз'яснили алгоритм дій у Приватбанку.
Як раніше повідомляв Today.ua, ПриватБанк розповів, як боротися з шахраями на сервісі OLX.