ПриватБанк відмовив клієнту у проханні розірвати депозит, при цьому знявши з його рахунку комісію. Гроші за депозитом жінці незабаром повернули, тепер вона вимагає повернути комісію, яку, на її думку, зняли незаконно. Відповідний негативний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
"У липні 2019 р. оператор ПриватБанку подзвонила і запропонувала мені оформити депозит 1000 грн на 3 міс. з отриманої пенсії і сказала, що можу розірвати в будь-який день. Після 3 -х міс. без повідомлень автоматично продовжили, побачила пізніше. Сьогодні через оператора хотіла розірвати, відповіли, що в телефонному режимі не можуть. Треба на Приват24 в кабінеті і переконала, що моя 1000 повністю повернеться., насправді через кабінет відняли 26,71 грн. тобто повернули 973,29 грн. Знову обдурили", - описала ситуацію клієнтка.
У службі підтримки ПриватБанку жінці роз'яснили порядок розірвання депозиту та повернення коштів. За правилами банку, якщо жодна зі сторін не бажає розірвати депозитний договір, він вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника до банку.
"При достроковому розірванні відсотки виплачуються за ставкою "До запитання" на всьому терміні "Стандарту безподаткового". Протягом декількох місяців дії вкладу вам на карту зараховувалися відсотки за депозитом. Але, згідно з умовами дострокового розірвання, відсотки повинні бути перераховані з розрахунку 0,01% річних", - зазначили в ПриватБанку.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк створює клієнтам прострочені платежі, знижуючи в односторонньому порядку кредитні ліміти.