Today.ua

ПриватБанк запустив власний онлайн-журнал

"ПриватБанк" запустив власний онлайн-журнал 24mm - фінансове видання, яке створюють співробітники "ПриватБанку".

В онлайн-виданні публікуватимуться матеріали, що будуть присвячені грошовим справам і ситуаціям, з якими щодня зустрічаються українці. 24mm випускає класичні тексти, інструкції та інтерв'ю. Назва проекту відсилає до діаметру 5-копійчаної монети. В описі наголошується, що 24mm не відображає офіційну позицію банку як юридичної особи.

Ідея і концепція видання ПриватБанку "24mm"

Директор з digital-маркетингу "ПриватБанку" Володимир Соболєв розповів, що ідея з'явилася близько року тому. Перед тим, як створювати сайт, публікувались і тестувались окремі статті на злободенні фінансові тематики. Експеримент виявився успішним, і "ПриватБанк" вирішив пірнути в контент-маркетинг з головою.

"Проблема в тому, що фінансові питання складні для людей. При цьому, майже ніхто серед українських банків не інвестує в те, щоб розповідати про них людською мовою. Це відмінна можливість протестувати ефективність контент-маркетингу в бою", - розповів Соболєв.

Плани і цілі 24mm

Соболєв зазначив, що проект "ПриватБанку наразі знаходиться на стадії бета-тестінгу, який розрахований на 8 місяців. За цей час планується підготувати процеси і команду до повноцінної роботи. Багато чого буде залежати від того, на скільки проект буде цікавим для людей. Що стосується контенту, в планах "ПриватБанку" видавати декілька матеріалів на тиждень з подальшим масштабуванням. Щодо трафіку планів немає, але буде відстежуватись вплив контенту 24mm на ставлення користувачів до продуктів "ПриватБанку", готовність оформити продукт і ще низка показників.

Нагадаємо, вчора, 2 квітня, Окружний адміністративний суд Києва розглядав у закритому режимі позов бізнесмена Ігоря Коломойського до Національного банку України та Кабінету міністрів про націоналізацію "ПриватБанку".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ