ПриватБанк нав'язав своєму клієнтові послугу оформлення страховки, як обов'язкову умову отримання карти для виплат. Обдурений чоловік залишив відгук на сайті Мінфіну, розповівши про всі подробиці афери. За його словами, співробітниця банку з метою власної вигоди придумала шахрайську схему, але у підсумку втратила клієнта.
У відповіді на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Прийміть, будь ласка, наші вибачення за якість обслуговування у відділенні банку. Описана Вами ситуація не залишиться без уваги наших фахівців. Оформлення страховки не є обов'язковою умовою при оформленні картки. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і навчимо інший персонал, щоб надалі ні Ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.", - повідомили в ПриватБанку.
Нагадуємо, ПриватБанк відключив мобільний номер клієнта, який хотів здійснити платіж через додаток Приват24.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк заблокував картку українки, яка хотіла пожертвувати гроші на лікування хворої дитини. При спробі переказу коштів, банк зобов'язав клієнтку зв'язатися з оператором для підтвердження платежу, але навіть після цього її переказ не був підтверджений.