ПриватБанк видав своєму клієнту браковану купюру номіналом $100, на що клієнт відразу звернув увагу і написав відповідну скаргу на Мінфіні. Гроші клієнт забирав через касу, знімаючи свій депозит. Він відразу помітив, що касир банку дивно себе поводив, однак не стверджує, що фальшиву купюру йому підсунули спеціально.
"Касир видав одну браковану купюру в доларах (100$), перед здійсненням операції закрила шторку... Будьте уважні, купюри шлюб можуть бути помічені в кутку літерою Б", - розповів клієнт ПриватБанку.
У відповідь на негативний відгук клієнта в ПриватБанку відповіли, що банк ретельно перевіряє купюри як свої, так і надані інкасацією, тому подібний інцидент там заперечують.
За правилами, встановленими Нацбанком, якщо фальшиву купюру виявили у відділенні банку або в пункті обміну валют, то працівник установи спочатку повинен визначити, до якої категорії вона належить – сумнівних, або які мають ознаки підробки. Після цього на такі купюри складається акт із зазначенням усіх реквізитів грошових знаків і ордер на передачу цінностей. Клієнту видають довідки і банкноти для перевірки правильності вказаних даних і забирають гроші на перевірку в Національний банк, де протягом п'яти робочих днів їх перевіряють на справжність.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк відмовив своєму клієнтові в поверненні коштів на його прохання відмінити помилкову транзакцію.