Today.ua

ПриватБанк відмовляє клієнтам у послугах: що відбувається

ПриватБанк відмовив клієнтові у збільшенні кредитного ліміту по карті і тому клієнт вирішив розірвати співпрацю з банком. Це вже не перший випадок, коли фінустанова так ставиться до клієнтів, при цьому не називаючи їм вагомих причин для відмови. Своїм негативним досвідом один із постійних користувачів послуг ПриватБанку та Приват24 поділився на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".

"Нещодавно оформив картку Visa Signature. Мені було сказано, що мінімальний кредитний ліміт по карті 75000. Протягом двох місяців АКТИВНОГО КОРИСТУВАННЯ карткою, ліміт так і не збільшили. Також додатково надав Візи, користувався карткою за кордоном і послугою консьєрж сервіс. Все одно було відмовлено у збільшенні ліміту. З усього сказаного роблю висновок, що банк не дорожить співпрацею з постійними клієнтами і не йде до них назустріч. На сьогоднішній день я і моя сім'я розглядаємо варіанти переходу на обслуговування в інші банки", - описав ситуацію клієнт Приват24.

У службі підтримки ПриватБанку клієнту назвали причини, по яких йому могли відмовити у зміні кредитного ліміту.

"Ось деякі чинники, що впливають на розмір ліміту: кредитна історія в ПриватБанку і в зовнішньому бюро кредитних історій; розмір доходів клієнта; наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку; надання клієнтом довідки про заробітну плату, виписки із зарплатної картки іншого банку тощо; наявність закордонного паспорта, автомобіля", - роз'яснили клієнту у відповідь на його відгук.

Раніше повідомлялося, що у клієнтів ПриватБанку виникли проблеми з онлайн-оплатою товарів і послуг через Приват24. Банк знімає гроші з рахунку, однак до продавця гроші не доходять.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ