ПриватБанк потрапив у новий скандал через те, що клієнт фінустанови при поповненні картки через термінал не зміг отримати усю сумму грошей. При перерахуванні на карту 50000 гривень, на рахунок надійшло лише 8900 гривень. Інша сума зникла. Обурений клієнт розповів про ситуацію, що склалася, на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
Інцидент стався у Харкові. Навіть після скарги ПриватБанк не вніс ясності в ситуацію і ошукана клієнтка має намір звертатися в правоохоронні органи, щоб повернути свої гроші.
Такий випадок не поодинокий. Інші клієнти ПриватБанку також масово скаржаться на те, що з їхніх рахунків зникають гроші, або банкомат не видає зазначену суму. Люди поповнюють карти на певну суму, але на їх рахунки кошти так і не доходять. Чи це справа рук аферистів, або в шахрайстві замішаний банк, невідомо.
Нещодавно клієнти ПриватБанку поскаржилися на роботу терміналів і на те, що ніхто не повертає їм забрані гроші. У банку лише відповідають, що "Ми взяли в роботу вашу заяву", але ніяких дій немає.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк недодає грошей в банкоматах.