ПриватБанк опинився у центрі скандалу через скаргу клієнтки, у мами якої шахраї зняли з картки пенсію. По невідомим причинам жінці заблокували картку, а після звернення до банку з'ясувалося, що грошей на картці немає. І це при тому, що пенсіонерка не користувалася ні інтернет-банкінгом Приват24, ні банкоматом. Відповідний відгук опублікований на сайті Мінфіну.
"Вчора моїй матері прийшла смс із ПриватБанку, що з її карткою вчиняють шахрайські дії, картку заблоковано, зверніться до відділення. Звернулась, картку замінили. От тільки 1600 грн пенсії зникли. В банку кажуть, що їх зняли з банкомату за такою-то адресою і мол звертайтесь до міліції", - повідомила донька ошуканої пенсіонерки.
У службі підтримки ПриватБанку повідомили, що без введення пін-коду зняти кошти в банкоматі немає можливості. Ймовірно, недобросовісним особам були відомі дані картки і в результаті вони якимось чином зняли гроші. Для проведення розслідування за фактом шахрайства у фінустанові порекомендували звернутися до правоохоронних органів.
Нагадаємо, ПриватБанк призупинив фінансові операції за рахунками одного з клієнтів, наклавши на них арешт. Дізнався він про це лише тоді, коли неочікувано отримав відмову з оплати рахунків.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк звинуватили в шахрайстві після того, як з рахунку клієнта було знято завищену комісію за переказ коштів.