ПриватБанк відмовляє клієнтам у послузі безкоштовної заміни банківських карт, змушуючи їх платити за це гроші. Такий сервіс не задовільняє багатьох. Один з користувачів послугами ПриватБанку і Приват24 поскаржився на те, що йому потрібно за власний кошт обмінювати стару картку на нову. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
" Замовив платно іменну універсальну картку щоб користуватись усіма перевагами безконтактних платежів. Але задоволення не тривало довго. Через пару місяців картка перестала працювати, оператор каже «чіп розмагнітився», єдине рішення — перевипуск. Я згоден. Але не згоден, що має це робити за власні кошти. І у разі якщо настпуна картка пропрацю більше місяця, і «накриється», умовно, через 5 тижнів, перевипуск знову за власні кошти… Дуже не приємна ситуація", - розповів клієнт.
У відповідь на цей відгук в службі підтримки ПриватБанку відповіли, що так як банк не впливає на знос картки або її фізичне пошкодження при використанні, тому і проводити безкоштовну заміну банк не може.
Нагадаємо, у клієнтки ПриватБанку шахраї зняли з рахунку пенсію. По невідомим причинам банк заблокував жінці картку, а коли вона звернулася до банку, то з’ясувалося, що усі гроші зникли.
Раніше ПриватБанк призупинив фінансові операції за рахунками одного з клієнтів, наклавши на них арешт. Дізнався він про це лише тоді, коли неочікувано отримав відмову з оплати рахунків.