ПриватБанк потрапив у новий скандал після того, як клієнт відправив гроші з однієї картки на іншу, але отримати кошти так і не зміг. Гроші зникли. Співробітники банку в даній ситуації попросили увійти в їхнє становище. Справа в тому, що у зв'язку з великим розпродажем на Aliexpress в системі Приват24 стався збій і деякі платежі затримуються. Клієнт, у свою чергу, вимагає увійти в його становище, адже банк залишив його без засобів для існування. Свій негативний відгук на фінустанову клієнт залишив на сайті Мінфіну.
"ПриватБанк позбавив мене жодних засобів існування, готівки немає, гроші не зайшли, додому поїхати не можу, елементарно навіть кави не можу зайти попити. Всім все рівно, зате коли додзвонився до оператора мені говорять, що я повинен увійти в становище банку, я не розумію, чому банк не входить в моє становище, я вже третю годину стою на вулиці через те, що приват банк вкрав мої гроші. Мені не зрозуміло, чому приват банк знаходиться на території України, але не керується законами України і більш того, плює на них?" - написав обурений клієнт Приват24.
Крім того, клієнт обурений поведінкою співробітниці банку у відділенні, куди він звернувся за допомогою. Там з ним спілкувалися на підвищених тонах.
У службі підтримки ПриватБанку пообіцяли проконтролювати поведінку співробітників і розглянути скаргу клієнта.
Нагадаємо, у понеділок, 11 листопада, в службу підтримки ПриватБанку почали надходити масові скарги про збої в роботі Приват24.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк блокує рахунки клієнтів під приводом перевірок.