Державний банк "ПриватБанк" потрапив в неприємну ситуацію через відгук клієнта про зміни щодо надання кредитного ліміту на банківській карті. Негативний відлик на роботу фінансової установи було залишено в рубриці "Відгуки" профільного сайту Мінфін.
"Приват — ви там, у паніці всі?! Ви змінюєте ліміт кожен день протягом 4 днів. 0 грн., то 5000 грн., то 12000 грн., то знову 0 грн. Як це розуміти?", - запитує обурений клієнт, який зазначив, що через це припиняє користуватися картою.
Клієнт ПриватБанку висловив невдоволення, що в самий невідповідний момент банк може обнулити кредитний ліміт.
"І це після кількох років користування кредитною карткою і не виходячи на прострочення. Дивно!", - заявив споживач банківських послуг.
У свою чергу, служба підтримки банку "ПриватБанку" пояснила, як можна збільшити шанси на отримання бажаного ліміту кредитних коштів.
"Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує карту, тобто чим частіше ви проводите оплати, тим більше ймовірність схвалення ліміту", - відзначили в "ПриватБанку".
Крім того, збільшити кредит може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт за наявності віз за останній рік або декларація про доходи ФОП.
"Ці документи не є обов'язковими, однак вони збільшать ваші шанси на встановлення бажаного ліміту на карті", - порадили в службі підтримки "ПриватБанку".
В коментарях відзначили, що зараз в даному банку подібна практика стала масовим явищем, навіть при наявності у клієнтів депозитів як у національній, так і в закордонній валюті.
Нагадаємо, "ПриватБанк" покарали за нарахування подвійних відсотків за кредитом.