Today.ua

ПриватБанк потрапив в новий гучний скандал: “Термінали не видають решту“

ПриватБанк опинився в центрі нового скандалу. На цей раз один з клієнтів фінустанови поскаржився на те, що термінал банку не видав йому решту після того, як він вніс гроші за депозит. Сума невелика, але віддавати свої гроші клієнт не хоче. Свій обурений відгук від залишив на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".

Клієнт більше 10 років користується послугами банку і за весь цей час вперше стикається з якимись непорозуміннями з боку фінустанови.

"В принципі сума для мене не принципова, але осад залишився", - написав клієнт у відгуку.

У відповідь на цей відгук у службі підтримки ПриватБанку клієнту пообіцяли розібратися з ситуацією, що склалася, запитавши у нього контактні дані.

Через термінали ПриватБанку можна зробити велику кількість платежів: повнити будь-які карти ПриватБанку, погасити кредит, поповнити депозит, поповнити мобільний рахунок, оплатити комунальні послуги та інтернет, сплатити штрафи за порушення ПДР, а також здійснити перекази PrivatMoney.

Решту термінал видає не готівкою, а в електронному вигляді - на картку або мобільний рахунок. Цю опцію термінал вам повинен запропонувати сам, після завершення фінансової операції.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк вимагає у клієнта погашення кредиту, який той виплатив ще в 2009 році.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ