ПриватБанк знову опинився у центрі скандалу через списання з клієнтів коштів під час карантину, що суперечить рішенню уряду. Відповідна скарга з'явилась на сайті Мінфіну.
Так, клієнт ПриватБанку повідомив про раптове списання власних коштів з картки всупереч рішенню уряду на час карантину.
"Мені перерахували знайомі гроші на їжу на мою карту для виплат (це мої особисті кошти). Банк одразу ж самостійно і без попередження перевів мої особисті кошти, позичені мною на продукти, на мою кредитну карту. Банк аргументував такий вчинок тим, що "це система" (одна відповідь на всі питання і завжди, пора придумати щось новеньке)! При цьому у мене було в запасі ще два дні, що б оплатити щомісячний відсоток за користування. І тим більше через введення карантину в країні уряд ухвалив рішення про перенесення банками дат платежів на місяць пізніше і скасування застосування пені та штрафів! В той день я заплатила ще й комісію 6%! І все це завдяки ПриватБанку! На наступний день я оплатила відсоток, так як і планувала і робила завжди і щомісяця. Питання: відколи ПриватБанк почав розпоряджатися особистими грошима клієнта без попередження?" - поскаржилась клієнтка ПриватБанку.
У відповідь на це представник ПриватБанку зазначив, що введення карантину, а також інших заходів по боротьбі з розповсюдженням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України не звільняє клієнта від обов'язків по обслуговуванню кредиту відповідно до умов договору.
"Якщо клієнт не вносить обов'язковий платіж, це вважається порушенням зобов'язань за договором. Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення в 31.05.2020", - йдеться у відповіді.
Нагадаємо, раніше ми розповіли, як оплатити комуналку онлайн через Приват24 під час карантину.