ПриватБанк відповів на запитання щодо можливості мати одночасно кілька акаунтів у додатку Приват24 на своєму мобільному пристрої. Один із клієнтів банку на сайті Мінфіну поцікавився, чи можна відкрити додаткову картку ПриватБанку і прив'язати її до нового номеру телефону, при цьому використовуючи вже занесені у базу паспортні дані. У банку пояснили причину відмови в даній послузі.
У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку повідомив, що мати два акаунти немає можливості, але можна додати до існуючого аккаунту додатковий мобільний номер, через який також буде доступ до Приват24.
"У випадку, якщо Ви не користуєтеся старим номером, досить підтвердити Ваш новий номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку. Вставте картку в банкомат, введіть PIN-код картки, у меню «Мої налаштування» - «вказати основний (фінансовий) телефон». Введіть Ваш номер телефону, який хочете зробити фінансовим, на Ваш номер надійде смс (одноразовий пароль). Після внесення номери у базу, його можна буде використовувати в банку", - повідомили в ПриватБанку.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив функцію оформлення кредитних договорів розстрочення за допомогою безконтактних цифрових гаманців Apple Pay і Google Pay на смартфоні. Завдяки цій функції оформлення кредиту буде відбуватися в межах послуги банку "Оплата частинами", яка передбачає оформлення низьковідсоткового кредиту (за ставкою 0,01% річних). Оформити розстрочку можна без використання картки в торгових точках, де встановлені POS-термінали ПриватБанку.