Today.ua

ПриватБанк почав затримувати платежі клієнтів

ПриватБанк вкотре роздратував клієнтів поганим сервісом. Так, на сайті "Мінфін" з'явилась нова скарга на ПриватБанк.

Клієнт висловив невдоволення тим, що гроші зараховуються на картку з величезними затримками.

"ПриватБанк взагалі знахабнів. Скинув гроші на карту через термінал. 900 грн. Так мало того, що термінал глючив. Так ще й гроші на карту не зайшли. У техпідтримці кажуть, треба чекати добу. Дуже негативне враження. Сподіваюся, що його скоро прикриють. Буду тільки радий", - написав клієнт.

Згідно з інформацією на офіційному сайті ПриватБанку, в терміналі самообслуговування клієнт може:

Раніше повідомлялось, що ПриватБанк протягом декількох днів двічі зняв у клієнта одну і ту саму суму за покупку в магазині. Банк не бачить своєї провини в цьому інциденті, а перекладає відповідальність на сайт, через який здійснювалася інтернет-покупка.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ