ПриватБанк почав затримувати платежі клієнтів

Автор: Оксана Житнюк

ПриватБанк вкотре роздратував клієнтів поганим сервісом. Так, на сайті "Мінфін" з'явилась нова скарга на ПриватБанк.

ПриватБанк почав затримувати платежі клієнтів - today.ua

Клієнт висловив невдоволення тим, що гроші зараховуються на картку з величезними затримками.

"ПриватБанк взагалі знахабнів. Скинув гроші на карту через термінал. 900 грн. Так мало того, що термінал глючив. Так ще й гроші на карту не зайшли. У техпідтримці кажуть, треба чекати добу. Дуже негативне враження. Сподіваюся, що його скоро прикриють. Буду тільки радий", - написав клієнт.

ПриватБанк почав затримувати платежі клієнтів

Популярні зараз

Пенсіонерам автоматично перерахують пенсії з 1 травня: які доплати отримають українці

В Україні вирішили змінити правила торгівлі цигарками, алкоголем та паливом

В Україні стартувала “м'яка“ мобілізація, - Reuters

Учені фіксують масове просідання поверхні землі у різних регіонах планети: які країни підуть під воду

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Згідно з інформацією на офіційному сайті ПриватБанку, в терміналі самообслуговування клієнт може:

  • здійснити більшість банківських операцій;
  • поповнити будь-які картки ПриватБанку;
  • виплатити кредит;
  • поповнити мобільний;
  • оплатити рахунки за Інтернет, телефон, телебачення;
  • оплатити комунальні послуги;
  • оплатити штрафи за порушення ПДР;
  • здійснити перекази PrivatMoney.

Раніше повідомлялось, що ПриватБанк протягом декількох днів двічі зняв у клієнта одну і ту саму суму за покупку в магазині. Банк не бачить своєї провини в цьому інциденті, а перекладає відповідальність на сайт, через який здійснювалася інтернет-покупка.