ПриватБанк знову опинився в центрі скандалу. Один з клієнтів фінустанови обурений тим, що банк без його відома підключив йому послугу страхування, за яку щомісяця знімає певну суму з карти. Про це клієнт Приват24 дізнався абсолютно випадково і здивований, як банк краде його гроші. Свій обурений відгук він залишив на сайті Мінфіну.
"Сьогодні ввечері виявив, що в мене підключено страхування комунальних платежів. Сума невелика 27 грн. Але для мене це був сюрприз. Я не давав згоди на дану послугу, тим більше не звертався за такою послугою тому що не знав про неї", - повідомив клієнт.
За словами клієнта, на "гарячій лінії" ПриватБанку йому відповіли, що не мають можливості визначити, яким чином клієнту була підключена дана послуга. Його попросили почекати п'ять днів і по закінченню цього періоду знову звернутися в банк за поясненнями.
Останнім часом відбувається все більше і більше ситуацій, коли українці позбавляються своїх коштів з банківських карт. Співробітники ПриватБанку не встигають відповідати на запити клієнтів на "гарячій лінії" і просять звертатися зі своїми заявками в онлайн-чат.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк списав з картки клієнта 7000 гривень без його відома.