Today.ua

ПриватБанк переводить гроші клієнтів на інші рахунки: що відомо

ПриватБанк потрапив у новий скандал, приводом до якого стало переведення карт одного з клієнтів на ім'я іншої людини. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну. У ньому обурений клієнт ПриватБанку і Приват24 розповів про те, як банк перевів його карти на невідому особу і тепер вимагає довідку, що ця особистість і клієнт одна особа. При цьому, за обслуговування картки з нього щомісячно знімаються гроші, а доступ до рахунків закрито.

Клієнт обурений тим, що діється з ПриватБанком, і тепер боїться, що на нього навішають боргів на невизначену суму.

"Так вженуть в борги, на читають відсотки і... раптом виявлять свою помилку і мені пред'являть рахунок з ку, їй боргів... не кажу вже про те, що скарбничку теж не віддають, а перевели на ту ж не існуючу людину", - написав клієнт у відгуку.

У відповідь на цей відгук співробітники ПриватБанку роз'яснили, що скарга клієнта була розглянута і його просять надати довідку з податкової, без якої банк не може визначити, що банківські карти належать саме йому.

В коментарях клієнт відповів, що вимоги банку - це справжній абсурд. Адже ПриватБанк вимагає довідку про те, що неіснуюча людина це і є той самий клієнт, а насправді це не так. І на чиє ім'я банк перевів карти - невідомо.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк списує гроші із зарплатних карт, при цьому заганяючи клієнтів у боргові ями.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ