ПриватБанк звинуватили в шахрайстві після інциденту зі зникненням у клієнта коштів після поповнення картки через термінал фінустанови. Клієнтка банку хотіла поповнити карту свого сина, проте надіслані нею гроші перевелися на невідомий рахунок, і повернути їх вона тепер не може. Відповідна скарга на банк з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"20 жовтня вирішила закинути гроші на кредитку сина через термінал. Коли я вставила карту і ввела пін-код, висвітилася якась сума і кнопка «завершити». Не звернувши особливу увагу я натиснула «завершити». Через кілька хвилин прийшло повідомлення про успішний переказ коштів на невідому карту. Але я нікому нічого не пересилала. Тільки вставила карту, ввела пін і натиснула кнопку «завершити»", - описала ситуацію клієнтка.
У службі підтримки жінці порадили роздрукувати чек за останнім переказом і оформили заявку, за якою одержувач може підтвердити повернення коштів. У банку клієнтці пояснили, що без згоди одержувача гроші їй не повернуть.
В коментарях до цієї скарги інші користувачі послуг ПриватБанку припускають, що це новий вид шахрайства, коли одна людина вводить суму переказу, вказує реквізити одержувача, а також, що переклад буде зроблений з карти, і відходить убік. Потім коли клієнт банку вставляє свою карту, він підтверджує пін-код та машинально натискає "завершити". Таким чином гроші з його картки переходять на карту шахрая.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк обкрадає своїх клієнтів через банкомати.