Today.ua

ПриватБанк ошукує клієнтів через банкомати

ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта на роботу банкомату фінустанови, який через несправність відмовився видавати йому повну суму грошей. За його словами, при спробі зняти з банкомату 9900 грн, йому видали тільки 6900 грн, а решту коштів ПриватБанк залишив собі. Після цього інциденту клієнт залишив скаргу на сайті Мінфіну.

"Знімав 9900 грн, банкомат мало того що купюри видав всі як соняшник, загнуті по кутах, так і не додав ще 3000 грн, і так на руки я отримав 6900", - поскаржився клієнт.

Як з'ясувалося, при зверненні до служби підтримки ПриватБанку у клієнта прийняли заявку, однак гроші йому так і не повернули. Через додаток Приват24 йому прийшло повідомлення про відмову повернення коштів.

У коментарі до цієї скарзі представник служби підтримки ПриватБанку попросив клієнта надати уточнюючу інформацію для вирішення проблеми.

Нагадаємо, ПриватБанк звинуватив свого клієнта у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму, заблокувавши всі його банківські рахунки, аргументуючи це неможливістю перевірити походження перерахованих ним коштів.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк наживається на пенсіонерах України, блокуючи їх картки для отримання пенсій.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ