Державний "ПриватБанк" доповнює власні термінали технологією роботи з безконтактними картками не тільки для поповнення рахунку, а й для здійснення платежів. Про це розповів член правління фінансової установи з питань роздрібного бізнесу Олексій Шабан.
За його словами, ПриватБанк має розвивати не тільки Приват24, але й підвищувати якість контактів з клієнтами у відділеннях та терміналах.
Вже влітку Приват24 планує додати до свої послуг користування "віртуальною" універсальною платіжною карткою.
“Суть в тому, що якщо термін дії картки клієнта закінчився, він зможе продовжувати користуватися нею в інтернеті, а пластикову отримати, коли йому зручно”, – пояснив фінансовий експерт.
Він зазначив, що клієнту навіть не доведеться ходити до ПриватБанку, адже картку можна буде забрати прямо у терміналі самообслуговування. Клієнту ПриватБанку потрібно лише ввести номер свого телефону, щоб її отримати.
Також в банку працюють над зменшенням черг та покращенням обслуговування у відділеннях.
“Йдеться, зокрема, про різні технології розпізнавання облич, що допоможе нам швидше комунікувати з клієнтом. Наприклад, повідомляти начальнику відділення про візит важливого клієнта. Або підказати клієнт-менеджеру, чим допомогти клієнту, який став у чергу", - повідомив Шабан, додавши, що до кінця року у деяких "пілотних відділеннях" з’являться подібні нововведення.
Окрім того, в торгових мережах ПриватБанк планує запровадити сервіс біометричної ідентифікації за обличчям клієнта.
Нагадаємо, вже в серпні ПриватБанк запустить оновлену версію інтернет-банкінгу Приват24, яка запрацювала в тестовому режимі в квітні. У новій версії основним інструментом для отримання послуг ПриватБанку стане смартфон, оскільки в 2018 році 60% операцій було здійснено саме через мобільну версію.