ПриватБанк потрапив в новий скандал після того, як у одного з клієнтів помилково з рахунку списалася сума за послугу, якою він не користувався. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну. Зазначається, що банк відмовляється повернути клієнтові гроші, які у нього незаконно списали.
"10.03 мені прийшло повідомлення, що з моєї картки відбулася оплата на суму 2700 в готельному комплексі Києва. Перевірила в Приват24 — так і є, - 2700 Hotel Complex Rus Kiev. Я цю операцію не робила, карта була при мені", - написала клієнтка.
У відповідь на скаргу клієнтці відповіли на гарячій лінії ПриватБанку, що її заявку про повернення коштів будуть обробляти 25 днів, і тільки тоді повернуть гроші. При цьому в додатку Приват24 зазначено, що заявка може бути на розгляді до 120 днів. Клієнтка обурена тим, що з неї незаконно списали чималу суму, а тепер незрозуміло скільки чекати на повернення коштів.
В ПриватБанку відповіли, що платіжна система надає 15 днів на вирішення конфлікту між банком і магазином, але якщо гроші потрібно повернути терміново, тоді клієнту необхідно звернутися безпосередньо до одержувача коштів та вимагати відшкодування. Якщо одержувач відмовить у поверненні, то потрібно буде відкрити спір, який розглядатиметься 120 днів.
"Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита в Вашу користь", - відповіли на відгук клієнти ПриватБанку.
Раніше повідомлялося про інцидент, коли ПриватБанк незаконно наклав арешт на рахунки клієнта, і не збирається повертати йому гроші, незважаючи на рішення суду.