Today.ua

ПриватБанк незаконно заарештував соціальну картку клієнта: як порушують права українців

ПриватБанк незаконно заарештував соціальну карту одного з клієнтів, за якою той отримує пенсію по інвалідності. На гроші наклали арешт нібито через непогашений кредит, який клієнт насправді не брав. За законом карту, на яку нараховується пенсія, банк заарештувати ніяк не міг. Про це сказано у відгуку клієнта на сайті Мінфіну.

Клієнт ПриватБанку і Приват24 не зміг зняти з соціальної картки свої гроші, у чому звинувачує керівництво банку. Як з'ясувалося, якийсь приватний виконавець наклав арешт на його рахунок за непогашений кредит, при цьому відповідного рішення суду не існує.

"Нарахували пенсію, йду в банкомат, який мені видає інформацію що карта арештована, дзвоню 3700 і чую зверніться до судових виконавців. Їду до них але з'ясовується що заарештували не вони, а якийсь приватний виконавець за непогашений кредит в Форвардбанку, БЕЗ СУДУ ЗА ПІДПИСОМ НОТАРІУСА, дзвоню цьому приватному виконавцю бере трубку її помічниця, я говорю,що накладено арешт на соціальну карту де нараховується пенсія по інвалідності, ЗА ЗАКОНОМ ЗАБОРОНЕНО, мені у відповідь що це вина банку...", - сказано у відгуку.

У відповідь на відгук співробітники ПриватБанку відповіли клієнту, що зняти арешт з його карти можливо буде тільки в тому випадку, коли банк отримає відповідний лист з виконавчої служби.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк перевів гроші з карток одного з клієнтів на ім'я іншої людини без її відома. При цьому, за обслуговування картки з клієнта щомісячно знімаються гроші, а доступ до рахунків закрито.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ