ПриватБанк знову опинився в центрі скандалу після того, як одна з клієнток не змогла, перебуваючи за кордоном, оплатити через Приват24 свої комунальні платежі. Жінка, у якої в банку лежать депозити і яка багато років обслуговується в цій фінустанові, скаржиться на якість обслуговування. Свій негативний відгук вона залишила на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки", попросивши допомогти розібратися в ситуації.
Клієнтка ПриватБанку скаржиться на те, що банк без попередження змінив їй спосіб підтвердження платежу, і вона чотири дні не могла здійснити фінансову операцію. Їй пообіцяли повернути push-повідомлення через смс-повідомлення, але обіцянку банк так і не виконав. Враховуючи те, що банк заробляє на її депозитах, клієнтка дуже обурена тим, що перед нею не виконуються елементарні зобов'язання по обслуговуванню.
У відповідь на даний відгук співробітники ПриватБанку відповіли клієнтці, що всіляко турбуються про безпеку її коштів на карті, тому і вживають заходи проти шахрайства, змінюючи способи підтвердження платежів. Їй порадили звернутися в службу підтримки на сайті банку, де їй допоможуть вирішити проблему.
Нагадаємо, ПриватБанк заблокував одному зі своїх клієнтів платіж, коли він здійснював покупку товару через OLХ.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк підключає українцям непотрібні послуги без їх відома.