ПриватБанк опинився в центрі чергового скандалу через нарахування великого боргу одному зі своїх клієнтів. Йому неправомірно списали з рахунку кошти і повісили заборгованність у розмірі майже 28 тисяч гривень. Про свій негативний досвід клієнт розповів на сайті Мінфіну.
"В даний час на моєму банківському рахунку чомусь існує заборгованість по кредиту/кредитному ліміту на суму 27825 гривень, яку я не маю і не можу мати, тому що на момент списання даної суми у мене був і є відсутній кредитний ліміт. Зі слів в телефонному режимі консультантів банку, ця сума була списана з мого рахунку помилково по вині банку. Цей факт є безперечним. По факту помилки банку мені чомусь нараховуються відсотки за кредитом. Це при тому, що вина в даній ситуації несанкціонованого списання коштів є виключно банку", — сказано у відгуку клієнта.
ПриватБанк не виконав вимоги українського законодавства, і не поінформував клієнта про зміну його кредитного ліміту, за що, по закону, повинен нести відповідальність.
Консультант банку визнав провину фінустанови. У відповідь на відгук клієнта у нього запросили контактні дані, щоб детальніше розібратися у виниклій ситуації.
Нагадаємо, подібні ситуації з клієнтами ПриватБанку трапляються регулярно. Раніше банк заблокував картку одному з клієнтів нібито через борг. При цьому, працівники банку заявили, що коштами з картки вони погасили мікрозайм, який їх клієнт нібито взяв у кредитній конторі.
Як повідомлялося, ПриватБанк оновив додаток Приват24, який має можливість випуску віртуальної карти.