Today.ua

ПриватБанк краде гроші з карток клієнтів: усі подробиці

ПриватБанк звинуватили в крадіжці грошей з картки клієнта. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну. У ньому сказано, що протягом п'яти днів з карти одного з клієнтів періодично зникали гроші. За словами власника, ніяких банківських операцій він за цей період не здійснював, але з рахунку зникли 1300 гривень і тепер у чоловіка мінусовий баланс. У колл-центрі банку відповіли, що клієнту оформлять заявку на повернення коштів, однак цього так і не сталося.

"Єдине пояснення: "Чекайте 15 днів і можливо все повернеться, якщо не повернеться, чекайте ще 45-120 днів. і жодних гарантій на повернення коштів немає!", - прокоментував відповідь банку обурений клієнт.

У службі підтримки ПриватБанку клієнту так і не змогли пояснити, куди зникли гроші. Можливою причиною нестачі коштів назвали подвійне списання грошей під час покупок у торговій точці.

У відповідь на негативний відгук клієнта співробітник ПриватБанку зазначив, що час обробки його заявки може складати до 120 днів. Саме протягом цього часу йому можуть повертати гроші.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк без відома клієнта підключив йому послугу страхування, за яку щомісяця знімає певну суму з карти. Яким чином була підключена ця послугу, у банку не пояснюють.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ