ПриватБанк за період карантину потрапляє вже не в перший скандал. Українці масово скаржаться на те, що з їх карт списуються гроші і обнуляються кредитні ліміти. Один із клієнтів банку поскаржився на те, що ПриватБанк ігнорує рекомендації НБУ і вимагає погашення кредитів, відмовляючи у відстрочках, що належить за законом. Про свій негативний досвід клієнт ПриватБанку розповів на сайті Мінфіну.
"Так як Ваші співробітники щодня погрожують, вимагають погашення і списують останні гроші з рахунків. Нижче посилаюся на роз'яснення НБУ. Щоб отримати відстрочку на час карантину, потрібно звернутися банк. Нацбанк рекомендував всім фінансовим установам вивісити на своєму сайті спеціальну форму, заповнивши яку можна розраховувати на нові умови", - зазначено у відгуку клієнта.
Клієнт посилається на постанову Нацбанку, в якій він рекомендував всім фінансовим установам вивісити на своєму сайті спеціальну форму, заповнивши яку, можна розраховувати на нові умови, і тільки якщо клієнт не погашав кредит до 7 березня, коли було оголошено карантин, банк може відмовити йому в кредитних канікулах. В інших випадках клієнту повинні піти на зустріч.
В даній ситуації ПриватБанк поки що не виніс остаточне рішення, пообіцявши детальніше розглянути цю конкретну ситуацію.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк під час карантину почав самовільно списувати з карток клієнтів гроші за обов'язковими платежами.