ПриватБанк продовжує блокувати рахунки клієнтів з незрозумілих для них причин. Один із користувачів послугами фінустанови поскаржився на те, що під приводом перевірки рахунків ПриватБанк перекрив йому доступ до зарплатної і пенсійної картки. Своїм негативним досвідом клієнт поділився на сайті Мінфіну, і просить співробітників банку розібратися з ситуацією.
"У мене заблокували зарплатний і пенсійний рахунки під приводом перевірки. При цьому ні кредитів, ні заборгованості перед банком не маю. Зараз не можу ні сплатити за квартиру, ні зняти гроші на життя. До зарплатної і пенсійної картками підв'язані депозити, відповідно зарплатний і пенсійний", - повідомив клієнт Приват24.
Клієнт ПриватБанку вважає дії фінустанови по відношенню до нього протизаконними. У службі підтримки повідомили, що це питання вже розглядають фахівці, які спробують допомогти його вирішити.
Як відомо, нещодавно ПриватБанк звинуватили в незаконному нарахуванні відсотків на кредитну карту малолітньої дитини.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк продовжує недораховувати кошти на карти, поповнені в терміналах самообслуговування. Таких випадків відбувається все більше і більше, і не завжди банк повертає кошти, що належать клієнтам.