Today.ua

ПриватБанк без підстав блокує рахунки клієнтів

ПриватБанк опинився у центрі нового скандалу, який вже триває другий місяць. До редакції Today.ua звернувся клієнт ПриватБанку, який вже багато років обслуговується в даній фінустанові. Чоловік скаржиться на те, що ПриватБанк незаконно наклав арешт на його рахунки та відмовляється повертати кошти, не дивлячись на рішення суду. Таким чином банк обмежує клієнта у його правах, порушуючи законодавство України.

За словами клієнта, 25.02.2020 на його ім'я було відкрито виконавче провадження і заблоковано доступ до грошей на банківських картках. Відповідно до постанови, арешт накладено на все рухоме та нерухоме майно, а також на всі грошові кошти, що містяться на банківських рахунках.

Проте 27.02.2020 року було винесено постанову про закінчення виконавчого провадження, на підставі якої було припинено всі заходи примусового виконання, в тому числі зняття арешту з усіх грошових коштів. Автоматично в усіх реєстрах, що стосуються виконавчого провадження, було знято інформацію про клієнта, як  боржника. Попри ухвалене рішення, ПриватБанк досі не розблокував рахунки клієнта.

"Починаючи з 27.02.2020, я неодноразово звертався на Гарячу лінію Банку через засоби телефонного зв’язку та чату на сайті http://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/hotline/2/ (мій нікнейм Haim0613) щодо врегулювання  питання на підставі якого документу мої рахунки в Банку продовжують бути  заблоковані. Операторами Банку надано відповідь, що є зареєстрована постанова від виконавчої служби, згідно якої, Банк, діючи в рамках чинного законодавства наклав обмеження на користування рахунками і що зняття обмеження можливе лише у випадку отримання Банком постанови про зняття арешту", - написав клієнт Ламдам Юрій Олександрович.

Клієнт наполягає на тому, що відповідно до законодавства України, в день встановлення факту відсутності заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів виконавець зобов’язаний внести до Системи дані про відсутність такої заборгованості у клієнта.

Щодо цього конкретного випадку, то такі дії Виконавцем були здійснені в повному обсязі ще 27.02.2020, що було підтверджено працівниками колл-центру ПриватБанку в телефонному режимі. Однак, номер та дату документа, на підставі якого рахунки клієнта продовжують бути заблоковані банком не надано.

Відомості про клієнта, як боржника, у Реєстрі відсутні та арешти з його грошових коштів були зняті, проте банк і досі не розблоковує рахунки. У своїй відмові банк посилається на виконавче провадження від 2013 року відкрите відносно клієнта, як боржника на підставі рішення суду від 29.06.2010 по тій же справі.

"10.03.2020 до Банку мною було направлено лист для врегулювання питання щодо розблокування моїх рахунків, адже з 25.02.2020 до теперішнього часу я не можу користуватись власними коштами наявними на карткових рахунках в банку для перерахунку регулярних платежів, в результаті чого мені спричиняються збитки", - додав клієнт.

За підтримкою клієнт звернувся до Національного Банку України, куди надіслав листа 11.03.2020, з вимогою притягнути винних осіб до відповідальності та вжити заходів щодо розблокування рахунків ПриватБанку. Наразі він готує позов до суду про відшкодування спричинених Банком збитків.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк нарахував одному з клієнтів штраф за використання кредитного ліміту, через що потрапив у скандал.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ