ПриватБанк опинився в центрі нового скандалу з банківськими картами українців. Справа в тому, що останнім часом все більше громадян скаржаться на якість обслуговування фінустанови і на проблеми зі зникненням коштів з карток. Один з клієнтів ПриватБанку залишив негативний відгук на сайті Мінфіну після того, як банк заблокував платіж його покупки через OLX нібито за перевищення кількості платежів.
"Сьогодні мені заблокували картку за покупку в інтернеті, як завжди здійснювала платіж, але в цей раз попросили зв'язатися з оператором за номером 3700 і підтвердити платіж. Після того як я зателефонувала оператору, то він просто повідомив що моя картка заблокована за кількість платежів (1) і потрібно тільки їхати в саме відділення банку", - розповів ситуацію клієнт Приват24.
Насправді, за словами клієнтки банку, вона здійснила всього один платіж, і з яких причин заблокували картку, так і не зрозуміло.
У відповідь на даний відгук співробітники ПриватБанку відповіли клієнту, що їх дії щодо блокування картки проведені в цілях фінансової безпеки по відношенню до своїх клієнтів. У зв'язку з великою кількістю шахраїв банк турбується, щоб з рахунків українців не пропадали гроші, і тому доводиться приймати різні заходи. Покупки з OLX не завжди є безпечними, адже серед продавців також багато шахраїв.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк протягом п'яти днів знімав з картки одного з клієнтів певну суму грошей, а при зверненні клієнта зі скаргою про повернення коштів, гроші йому ніхто так і не повернув.