Today.ua

ПриватБанк блокує картки клієнтів

ПриватБанк заблокував картку клієнта, коли той перебував за кордоном.

Клієнти ПриватБанку часто скаржаться на проблеми зняття готівки з картки під час поїздок за кордон. Іноді банк з незрозумілих причин блокує кредитки і люди залишаються без копійки грошей у найвідповідальніший момент. Про таку ситуацію розповів клієнт ПриватБанку на сайті Мінфіну. За словами чоловіка, ПриватБанк заблокував його картку при заправці авто на АЗС в Австрії. Враховуючи те, що грошей з собою у нього не було, цією ситуацією він був дуже обурений.

"Другий раз дуже сильно підводить ПриватБанк. Перший раз заблокував картку при заправці авто на АЗС в Австрії, враховуючи що грошей з собою не було і по Європі розплачувався тільки карткою. Уявляєте собі, як це залишитися без грошей далеко від дому, і немає в Європі відділень ПриватБанку", - розповів обурений клієнт.

За словами клієнта, це вже перший інцидент з ПриватБанком, коли йому доводиться йти на конфлікт. Сплачуючи кредит в іншому банку, ПриватБанк вирішив, що цей платіж шахрайський і заблокував всі його картки, закривши доступ до всіх чатів і навіть до Приват24. Зрештою, картку йому розблокували, але залишатися клієнтом цього банку він більше не хоче.

У службі підтримки чоловіку відповіли, що фінустанова дуже ретельно перевіряє усіх своїх клієнтів та їх платежі, щоб звести до мінімуму будь-яке шахрайство. Тому банк приносить свої вибачення, якщо в процесі цих дій клієнтові довелося зазнати незручностей.

Раніше повідомлялося, що державний ПриватБанк більше не належить Міністерству фінансів України, а перейшов у власність Кабінета міністрів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ