ПриватБанк не завжди обслуговує своїх клієнтів належним чином, через що їм доводиться скаржитися в службу підтримки і залишати негативні відгуки в інтернеті. Але додзвонитися на "гарячу лінію" фінустанови не завжди виявляється так просто. Один із клієнтів банку розповів про свою невдалу спробу поспілкуватися з працівниками ПриватБанку. Своїм досвідом він поділився на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
За словами мешканки Дніпра, протягом декількох тижнів їй так і не вдалося зв'язатися з персоналом банку для вирішення своїх питань. Вихідні дзвінки обриваються, і якщо вдається додзвонитися на автовідповідач, то з реальною людиною поговорити їй так і не вдалося.
"За останні пару тижнів практично неможливо було додзвонитися на гар.лінію ПриватБанку, постійно відповідають: «немає вільних операторів» доводилося чекати по 50 і більше хвилин (слухати музику), до відповіді оператора, а іноді, зв'язок обривався після години очікування, так і залишившись без відповіді оператора. При виборі послуги «замовити callback» нічого не змінюється, т. к. автовідповідач автоматично передзвонює через кілька хвилин, але доводиться все також слухати музику по годині і не факт, що дочекаєшся відповідь оператора", - розповіла незадоволена клієнтка.
У банку спробували пояснити, у чому причина такої роботи служби підтримки. Як з'ясувалося, кількість вхідних заявок від клієнтів зашкалює, і персонал не встигає обслуговувати всіх клієнтів. Тому з усіх питань можна звертатися також до чату підтримки ПриватБанку, де вам допоможуть вирішити виниклі питання.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк впровадив унікальну безкоштовну послугу Smart-ID, яка дає можливість через смартфон скористатися своїм електронним підписом у відділеннях фінустанови.