ПриватБанк призупинив фінансові операції за рахунками одного з клієнтів, наклавши на них арешт. Чоловік обурений тим, що напередодні йому ніяк не повідомили про такий перебіг подій, а дізнався він про це, коли несподівано отримав відмову з оплати рахунків. Додзвонитися до оператора контакт-центру ПриватБанку йому так і не вдалося. Свій негативний відгук клієнт залишив на сайті Мінфіну.
"Сьогодні операція з оплати прийшла з відмовою. Ну буває у них, це так (до цього ми всі активні користувачі звикли і це норма). Далі завантажив версію з ПК і бачу гарне сполучення «Банк змушений призупинити операції за Вашими рахунками згідно з постановою про накладення арешту.» Повідомлень ніяких не було. Просто блокування рахунку. Найцікавіше що 3700 немає вільних операторів а так як я є їхнім ЧЛЕНОМ» голд клубу ще смішніше, телефон менеджера більше не обслуговується, - описав ситуацію клієнт ПриватБанку і Приват24.
У відповідь на цей відгук співробітник ПриватБанку повідомив клієнтові, що рішення про арешт рахунків було винесено Державною виконавчою службою. І для зняття арешту необхідно звернутися саме туди. Банк, у свою чергу, готовий і надалі співпрацювати з клієнтом.
Нагадаємо, ПриватБанк звинуватили в шахрайстві після того, як з рахунку клієнта було знято завищену комісію за переказ коштів.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив послугу онлайн оплати аналізів в мережі відомої лабораторії через додаток Приват24. Після оплати замовлення банківською картою здати аналіз можна без черги в обраній лабораторії. До того ж, замовлення через Приват24 будуть дешевше на 10%.