Today.ua

ПриватБанк звинуватили у відмиванні грошей на квитках

ПриватБанк підозрюють у махінаціях з квитками. Клієнт, який через додаток Приват24 купив квиток на автобус, а в потрібний час автоперевізник (партнер банку) транспорт йому не надав, вважає, що державний банк причетний до відмивання грошей від продажу квитків. Відповідний відгук опублікований на сайті Мінфіну.

"Купив квитки на автобус в додатку. Роздрукував квитки вдома, приїхав в потрібний час на вокзал, а автобуса немає. Дзвінки на телефони перевізника нічого не дають, там не беруть трубку. Залишив заявку з претензією, через два дні мені дзвонять і кажуть, що зв'язалися з перевізником, ті відповіли, що рейс був, просто запізнився. І повертати гроші вони не збираються. І Приват24 тут не винен", - написав Юрій Куторженко.

Клієнт зізнався, що це його перший негативний досвід роботи з ПриватБанком.

У службі підтримки ПриватБанку відреагували на скаргу і повідомили, що вони були дуже засмучені тим, що у клієнта склалося таке враження. Йому цинічно запропонували самостійно звернутися до перевізника щодо компенсації вартості квитків.

Також наш портал повідомляв, що ПриватБанк відмовив клієнтові у збільшенні кредитного ліміту по карті і тому клієнт вирішив розірвати співпрацю з банком.

Раніше Today.ua дізнався, що у клієнтів ПриватБанку виникли великі проблеми з онлайн-оплатою товарів і послуг через Приват24. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ