ПриватБанк потрапив у черговий скандал через некоректну роботу з клієнтами Privat24. На сайті Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася скарга клієнта, який має намір розпрощатися з ПриватБанком через зневажливе ставлення до своїх клієнтів і постійні дрібні маніпуляції, що призводять до втрати коштів.
«Вибачте, а що у вас відбувається? У мене був ліміт на оплату частинами в розмірі 5500 грн... Я зробив кілька дрібних покупок (2 покупки на загальну суму близько 1500 гривень). З них залишилося погасити близько менше тисячі. Хотів взяти товар на суму 1800, отримав відмову «вам недоступна оплата частинами, оскільки перевищений ліміт відкритих кредитів», - обурився клієнт ПриватБанку.
Клієнт ПриватБанку засмучений роботою Приват24 і запевняє, що банк обманює своїх клієнтів — сподіватися на нього не можна.
«Сьогодні говорите одне, завтра робите інше. Пора прощатися з Приватом. Підтримка на нулі, доводитися форуми шукати якісь, десь реєструватися. Цирк, одним словом», - йдеться у скарзі клієнта ПриватБанку.
Нагадаємо, ПриватБанк запустить нову версію мобільного Privat24, яка буде доступна всім бажаючим в кінці літа 2019 року.
Раніше ПриватБанк запустив нову послугу для клієнтів, які можуть проводити операції з цінними паперами Приват24, а також послугу онлайн-обміну валют в Приват24, мобільному додатку Privat24 і терміналах самообслуговування.