Today.ua

ПриватБанк обманом нав'язує кредитні карти - як не потрапити на “гачок“

ПриватБанк оперативно відреагував на скаргу держателя картки Visa Gold на сайті Мінфіну про те, що банк відмовляється підвищувати кредитний ліміт. Фінансова установа звернуло увагу клієнта на те, що розмір кредитного ліміту встановлюється індивідуально для кожної людини.

Клієнт Приватбанку розповів, що йому запропонували відкрити безкоштовну картку Visa Gold з підвищеним лімітом. Але виявилося, що йому дадуть карту з низьким лімітом - 500 гривень. Чоловік взяв карту і відразу подав заявку на збільшення кредитного ліміту. Але йому повідомили, що ліміт поки залишається колишній, і порадили активно користуватися карткою Visa Gold.

У службі підтримки ПриватБанку пояснили, що при зміні кредитного ліміту приймаються до уваги багато чинників, а саме: кредитна історія, наявність депозитів, наявність довідки про доходи, закордонного паспорта, депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів банку.

Інша клієнтка поскаржилася на списання коштів у Привт24 за невідомі послуги.

"З пенсійної картки оплачувала комунальні платежі, один раз купила через інтернет-сайт товар. Півроку списувалися гроші на якісь "Комунальні послуги та аварійно-рятувальні роботи: PIN-KOMUNAL, KYIV" — щомісяця до 400 гривень. Лише через 5 місяців це помітила, коли випадково зайшла у Приват24. Квитанції не видавалися. Звернулася в банк до оператора. Заблокували це списання, змінили карту, оновили платежі. Мене звинуватили в тому, що я користувалася інтернет-магазином", — поскаржилася жінка клієнтка.

Раніше ПриватБанк звинуватили в шахрайстві з інтернет-покупками.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ