Today.ua

ПриватБанк повідомив клієнтам важливу інформацію

ПриватБанк повідомив своїм клієнтам важливу інформацію про затримку грошових переказів. Відзначається, що ПриватБанк може здійснювати грошовий переказ протягом трьох днів. Раніше ПриватБанк потрапив у скандал через некоректну роботу з клієнтами Privat24.

На сайті Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася скарга клієнта, який відправив зі своєї зарплатної картки ПриватБанку на карту Monobank пристойну суму, але гроші зависли.

Спеціаліст служби техпідтримки ПриватБанку повідомив про те, що державний банк може затримати переказ грошових коштів протягом трьох днів.

"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо зауважити, що регламент проведення міжбанківських переказів може становити до 3 банківських днів. Детально ознайомитися з цією інформацією Ви завжди можете на сайті. Ще раз просимо вибачення за доставлені незручності", - повідомили у ПриватБанку.

Нагадаємо, ПриватБанк запустить нову версію мобільного Privat24, яка буде доступна всім бажаючим в кінці літа 2019 року.

Раніше ПриватБанк запустив нову послугу для клієнтів, які можуть проводити операції з цінними паперами Приват24, а також послугу онлайн-обміну валют в Приват24, мобільному додатку Privat24 і терміналах самообслуговування.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ