Today.ua

ПриватБанк потрапив у новий скандал

ПриватБанк потрапив у черговий скандал, пов'язаний зі службою доставки Нова Пошта, а саме за повідомленням клієнта гроші при оплаті послуги від банку не пройшли. Про це в суботу, 16 лютого, повідомили на сайті Мінфіну.

"Коротко про ситуацію з ПриватБанком. Оплачував товар на Новій Пошті карткою ПБ (ПриватБанк. - Авт.). Кошти з картки були зняті, але в Нову Пошту вони не дійшли. (Термінал Нової Пошти видав чек -" операція неуспішна "). З допомогою оператора ПриватБанку зробив заявку на повернення коштів. В даний час моя заявка знаходиться на розгляді, термін якого 45-120 днів. Питання - а чи не забагато до 120 днів ?! При спілкуванні з працівниками банку можна зробити висновок - шансів повернути кошти мало. При цьому вони вважають, що це навіть не їх помилка. Як в подальшому рассчит тися карткою, не знаю ", - йдеться у відгуку клієнта.

У ПриватБанку відповіли обуреному клієнтау і запевнили, що дана ситуація буде вирішена найближчим часом.

"...Хочемо Вам повідомити, що тепер ця сума зарезервована за вашу карту. Якщо не надійде запит з Торговий точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на карту. У разі, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит в міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію..." - відповіли в ПриватБанку.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що державний банк ПриватБанк повідомив важливу інформацію про те, що сьогодні в постійна палата третейського суду в Гаазі офіційно оприлюднила часткове арбітражне рішення на користь ПриватБанку в справі проти Російської Федерації.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ