Today.ua

ПриватБанк попередив про новий вид шахрайства

ПриватБанк попередив своїх клієнтів про новий вид шахрайства, а також пояснив вимоги ПриватБанку при ситуаціях обману або шахрайських дій з боку інших клієнтів держбанку.

"Подала заявку про шахрайство. Обдурили на 1350 гривень. ПриватБанк заблокував картку шахрая. Потім через 2 дні прийшла відповідь, що не можуть зв'язатися з клієнтом", - повідомила клієнтка ПриватБанка.

У службі підтримки ПриватБанку відповіли на дане повідомлення, а також повідомили про те, в яких випадках банк може допомогти потерпілому клієнту.

"У разі спроби вчинення відносно Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно з чинним законодавством, запитом усю необхідну інформацію.", - заявили в ПриватБанку.

Нагадаємо, у четвер, 18 квітня, в Окружному адміністративному суді міста Києва буде оголошено рішення, згідно з яким націоналізація ПриватБанку може бути визнана незаконною. Колишній власник ПриватБанку Ігор Коломойський, який намагається оскаржити законність націоналізації цієї фінансової установи, заявив, що не збирається повертати ПриватБанк. Нова вимога Коломойського, яку він озвучив, — це компенсація у 2 млрд доларів за націоналізацію. Українці побоюються, що це може вплинути на курс долара в Україні. Правда, експерти вважають малоймовірним, що це відіб’ється на курсах валют в Україні.

Раніше ПриватБанк запустив послугу онлайн-обміну валют в Приват24, мобільному додатку Приват24 і терміналах самообслуговування. З початку березня клієнти банку через Privat24 купили трохи більше 21,5 млн доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ