Today.ua

“Принизливе жлобство“: ПриватБанк обманює своїх агентів

ПриватБанк почав розбиратися у скандальній ситуації, про яку розповів один з агентів фінансової установи. Нагадаємо, агент - це партнер ПриватБанку, який отримує дохід, продаючи банківські продукти.

На сайті Мінфіну агент банку написав скаргу-відгук, повідомивши, що ПриватБанк "кидає" своїх агентів. Обурений агент повідомив, що за вересень 2019 року було подано 25 заявок, за якими всі клієнти відкрили продукти ПриватБанку, але банк зарахував результативними лише 7. Агент вважає дану практику банку "принизливим жлобством і недоробкою агентської програми".

"При обдзвоні клієнтів, які оформили заявку на продукт банку, оператори нав'язують клієнту зустріч з конкретним менеджером і не чують клієнтів, зачитуючи свій скрипт. Клієнти кажуть, що хочуть оформити продукт в обраному відділенні самостійно, а оператори вказують в заявці, що клієнт відмовився від продукту. Після цього клієнт оформляє продукт у відділенні, а агента, який привернув даного клієнта, кидають на винагороду з причини зазначення статусу — клієнт відмовився від продукту, заявка забракована", - поскаржився агент ПриватБанку.

Під гнівною скаргою агента представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про те, що банк робить все можливе, щоб розібратися в цій ситуації.

Раніше  в системі Приват24 стався збій, через який з картки клієнта ПриватБанку для виплат тричі зняли гроші, загнавши його картку “в мінус”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ