Vodafone продовжує наживатися на своїх клієнтах. Жінка поділилася своєю проблемою, залишивши гнівний відгук. Але служба підтримки одного з найбільших мобільних операторів на скарги взагалі не реагує.
Клієнтка Vodafone попередила українців про те, що вони не мають права на помилку, що оператор всіх користувачів тримає за лохів.
Жінка написала, що поповнила свій мобільний рахунок на два місяці. А оператор примудрився двічі підключити тариф в один місяць. Як виявилося, клієнтка була не в курсі. За її словами, компанія могла повернути гроші протягом трьох днів.
Нагадаємо, Vodafone Ukraine продали компанії Telco Solutions and Investments, яка підконтрольна азербайджанському оператору Bakcell.
Азербайджанський оператор пообіцяв абонентам Vodafone, що зміна власника не позначиться на клієнтах і не вплине на діяльність компанії на українському ринку. Мобільний оператор продовжує надавати послуги під брендом Vodafone. Всі тарифні плани, послуги і сервіси, а також договори та інші зобов'язання компанії є актуальними і продовжують діяти.
Раніше абоненти заявили про своє невдоволення якістю наданих послуг Vodafone і запустили флешмоб #водафонпрощай.