ПриватБанк став фігурантом чергового гучного скандалу. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася чергова скарга клієнтки банку. Незадоволена клієнтка повідомила, що ПриватБанк заблокував банківську картку, на якій були гроші. Також клієнтка Приват24 одразу ж звернулася за допомогою, зателефонувавши на гарячу лінію фінансової установи.
Представник служби підтримки ПриватБанку відреагував на скаргу клієнта. У фінустанові дуже шкодують, та пообіцяли розібратися в неприємному інциденті.
Багато власників пластикових карток ПриватБанку стикалися з тим, що їхня картка була заблокована. Причин тому може бути декілька:
- три рази підряд неправильно введений pin-код;
- прострочена заборгованість по кредитній картці;
- банк у разі підозри на шахрайство намагається убезпечити кошти своїх клієнтів.
Розблокувати картку ПриватБанк можна, скориставшись одним із способів:
- відправити sms-повідомлення на безкоштовний номер 10060 наступного змісту: UNBLOCK 1111, де 1111 останні 4 цифри картки;
- зв'язатися з працівниками служби підтримки, зателефонувавши з мобільного телефону на безкоштовний номер 3700. Номер для дзвінків зі стаціонарних телефонів - 0-800-500-003; клієнти банку, які зіткнулися з подібною проблемою за межами України, можуть зв'язатися зі службою підтримки клієнтів за номером 38-056-71-61-131;
- звернутися до онлайн служби підтримки на офіційному сайті банку;
- у будь-якому банкоматі банку, скориставшись меню «операції з карткою»;
- за допомогою програми інтернет-банкінгу Приват24;
- в найближчому відділенні Приватбанку.
Раніше ПриватБанк почав розбиратися в скандальній ситуації, про яку розповіла одна з клієнток фінансової установи. Жінка повідомила, що не може забрати свій депозит, який вона оформила через «Терміновий Стандарт» на 7 місяців через Приват24.