ПриватБанк в черговий раз став фігурантом гучного скандалу через халатність своїх співробітників. Клієнт банку поскаржився на те, що банк нарахував йому борг у сумі 20 тис. гривень на універсальну картку Gold, якою він не користується з 2015 року. Незважаючи на те, що термін дії картки вже давно збіг, у чоловіка вимагають сплатити уявний борг за користування.
Свій обурений відгук клієнт Приватбанку залишив на порталі Мінфіну у розділі "Відгуки".
Чоловік, який написав відгук, не розуміє, як його загнали у "боргову яму" з карткою, у якої закінчився термін дії.
У службі підтримки ПриватБанку клієнту пообіцяли детально розглянути цю ситуацію та допомогти вирішити конфлікт.
З подібною ситуацією зіштовхнулася ще одна клієнтка Банку. ПриватБанк відкрив на ім'я жінки кредитну картку, з якої протягом шести років кожен місяць знімалися кошти нібито за страховку. За цей час на картці накопичилася заборгованість у 10 тис. гривень, про що жінка дізналася лише зараз. У зв'язку з цим інцидентом вона вирішила подавати на банк до суду.
Раніше Today.ua повідомляв, що клієнтка ПриватБанку залишилась без грошей за кордоном, тому що банк з незрозумілих причин заблокував її карту.