Виявилося, що у локомотивів General Electric, які були поставлені з США, відключені гальма. Це значить, що пересуватися у складі поїзда вони не можуть.
Локомотиви General Electric Evolution відправили зі станції Чорноморськ-Порт для остаточного укомплектування на Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ).
Про це повідомляє головний ревізор з безпеки руху Одеської залізниці Рудольфа Мелкумян.
Через відключених гальм самі машини пересуватися не можуть і їдуть в складі поїзда, з 25 порожніми зерновозами, які допомагають складу гальмувати.
"З огляду на ту обставину, що тепловози відправлялися в "холодному" стані з відключеними гальмами, і що загальна вага семи тепловозів складає 966 тонн, то було прийнято рішення сформувати потяг з додаванням до вказаних тепловозів 25-ти порожніх зерновозів з включеними гальмами для забезпечення всього поїзда мінімальним необхідним гальмівним натисненням гальмівних колодок", — зазначив Мелкумян.
Перший з 30 локомотивів GE TE33AC Україна отримала у вересні. Рамкова угода між "Укрзалізницею" і GE передбачає 15-річне партнерство в частині поновлення і модернізації тягового рухомого складу, перший етап якого — поставка "Укрзалізниці" в лізинг 30 нових дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 відсотків.
Компанія GE Transportation і КВБЗ на початку червня 2018 року підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution. Передбачалося, що перші тепловози "Укрзалізниця" отримає в кінці 2018 года.
Раніше повідомлялося, що General Electric Transportation поставить для "Укрзалізниці" до 200 локомотивів і модернізує 75 локомотивів українського залізничного відомства.