Упродовж 2022-23 років в Україні сформувався тренд розумного споживання та використання різноманітних способів заощадження на покупках. На зміни в поведінці споживачів відреагували інтернет-магазини та сервіси, які надають громадянам послуги. Знижкові пропозиції у форматі акцій, промокодів, бонусів стали невіддільною частиною маркетингової політики продавців товарів та послуг.
Зважаючи на той факт, що економічна ситуація в державі залишається складною, експерти споживчого ринку вважають, що попит на знижкові пропозиції у найближчому майбутньому буде збільшуватися.
Що можна замовити зі знижкою
Серед розмаїття пропозицій, які дають можливість економити, згідно з інформацією експертів Codes, понад 60% користувачів сервісу вибирають промокоди. Майже 40% купують акційні товари. Попит на знижки на доставлення замовлення значно знизився, оскільки значна частина продавців зробила таку послугу безплатною.
Скористатися знижкою можна при замовленні побутової техніки, одягу, взуття, товарів для тварин, косметики, гігієнічних засобів тощо. Вигідні умови за промокодом чи в межах акції пропонують споживачам кредитні та страхові компанії, освітні та розважальні сервіси, туристичні агенції. Активувати код та отримати нижчу ціну можна в магазинах, які торгують дитячими іграшками, побутовою хімією, книгами, ювелірними прикрасами та автозапчастинами.
Зі знижкою за промокодом можна замовити таксі чи, скажімо, піцу або суші, купити квиток на автобус чи поїзд.
Попит на промокоди, загалом, стабільно високий упродовж року. Проте, як з’ясували експерти, упродовж січня-жовтня нинішнього року на деякі категорії товарів він зріс у середньому на 30-35%.
У яких категоріях відбулося найбільше зростання
На основі аналізу запитів користувачів сервісу Codes, найбільше зростання попиту на знижкові пропозиції у порівнянні з роком, що минув, експерти зафіксували у таких товарних категоріях:
- косметика. Кількість споживачів, які скористалися промокодом, збільшилася на 25%. Найчастіше зі знижкою купували доглядову косметику. Активація промокода забезпечувала зниження ціни в діапазоні від 20% до 25%. Під час акційних розпродажів дисконт досягав 50-70% від початкової ціни;
- неформальна освіта. Популярність промокодів на освітні курси та вебінари збільшилася майже на 38%. Найбільший попит мають курси з програмування, кулінарії, розвитку власного бізнесу, інвестування та вивчення іноземних мов;
- розваги та відпочинок. Приблизно на 40% зросла кількість запитів на коди, що забезпечують пільгові тарифи стрімінгових платформ та бонуси онлайн-казино. Також на 35% більше промокодів активовано під час замовлення квитків на вистави та розважальні квести для дітей, екскурсії й концерти.
На понад 25% збільшилася кількість використаних промокодів на придбання книг, автотоварів та побутової хімії.
Codes — це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди та купони для багатьох відомих брендів.