ПриватБанк не перестає "радувати" своїх клієнтів. Цього разу один з користувачів послуг банку потрапив в безвихідну ситуацію і не знайшов ні краплі сприяння від співробітників фінустанови.
Сервіс ПриватБанку виявився далеким від досконалості і навіть небезпечним для клієнта. Зокрема, скарга стосується неможливості скасувати помилково виконану транзакцію.
Клієнт ПриватБанку повідомив, що помилившись однією цифрою, гроші вже не повертаються.
"Вніс невірно одну цифру, відразу ПІ (прізвище і ім'я, - ред.) не показало, вже в архіві побачив, одразу подав на скасування транзакції протягом 5 хв., описав ситуацію, що помилка в останній цифрі. Банк відмовився повертати гроші, блокувати транзакцію, повідомляти дані одержувача, телефон, щоб поговорити, вирішити по-людськи. Все дуже жахливо, банк не може посприяти у вирішенні цієї ситуації, кажуть: йдіть в поліцію..." - написав клієнт ПриватБанку.
В своєму коментарі він також звернувся до власника картки, на яку випадково переказав кошти, зазначивши, що йому доведеться йти в поліцію.
У відповідь представник ПриватБанку зазначив, що банк не має достатніх правових повноважень для списання коштів з картки отримувача.
"У даній ситуации банк не має достатніх правових повноважень для примусових списання коштів з картки отримувача, так як даний платіж був створений Вами самостійно та підтверджений при відправленні", - йдеться у відповіді.
Нагадаємо, раніше на сайті "Мінфін" з’явився гнівний відгук клієнтки з приводу того, що банк без згоди клієнта веде баланс у "мінус".