Today.ua

Пенсійний фонд розповів, які питання можна вирішити по телефону

Карантин, введений в Україні через епідемію коронавірусу, паралізував роботу багатьох служб і установ. Однак в Пенсійному фонді України нагадали, що відповіді на низку актуальних питань можна отримати в режимі онлайн.

Контакт-центр Пенсійного фонду України працює щодня з понеділка по п'ятницю з 8 ранку до 8 вечора.

Найчастіше до кол-центрів ПФУ громадяни звертаються з наступних питань:

У Пенсійному фонді України наголосили, що під час карантину кількість дзвінків до кол-центру значно збільшилась. Щодня фахівці надають консультації понад двом тисячам громадян України.

Також у ПФУ закликали українців довіряти лише перевіреній інформації з офіційних джерел.

Раніше повідомлялось, що грошова допомога у вигляді однієї тисячі гривень для тих, чия пенсія складає менше 5 тис. грн, може бути нарахована автоматично.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ