Карантин, введений в Україні через епідемію коронавірусу, паралізував роботу багатьох служб і установ. Однак в Пенсійному фонді України нагадали, що відповіді на низку актуальних питань можна отримати в режимі онлайн.
Контакт-центр Пенсійного фонду України працює щодня з понеділка по п'ятницю з 8 ранку до 8 вечора.
Найчастіше до кол-центрів ПФУ громадяни звертаються з наступних питань:
- яким є порядок нарахування та виплати пенсій;
- як проводиться перерахунок пенсій;
- питання про індексацію пенсій та виплату "коронавірусної" тисячі грн;
- питання про щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам, яким більше 80 років;
- як користуватись вебпорталом електронних послуг ПФУ;
- як отримати електронну трудову книжку.
У Пенсійному фонді України наголосили, що під час карантину кількість дзвінків до кол-центру значно збільшилась. Щодня фахівці надають консультації понад двом тисячам громадян України.
Також у ПФУ закликали українців довіряти лише перевіреній інформації з офіційних джерел.
Раніше повідомлялось, що грошова допомога у вигляді однієї тисячі гривень для тих, чия пенсія складає менше 5 тис. грн, може бути нарахована автоматично.